Tisdag och Onsdag

Kör lite uppdatering från igår också!
Skolan först. Var sen och pratade med Agneta som gymnasieval, det blir nog samhäller inriktning media endå, fast jag tänkte på Ingelstorp, men det verkade inte vara så bra. Så då vågar jag inte prova på att gå där heller. Sen blev det stallet. Stallvärd och sen BUS möte. Det gick bra, men det blir ett på Tisdag igen.
 Bild från Amanda
Onsdag idag då. Skolan var kul som vanligt, jag älskar min klass! dem är så roliga.
Och nu blev det lite plugg, svenska! Fick ett papper idag i skolan, Grammatik och sånt tråkigt. Och v. 6 är det nationella prov!!. Herregud, det är typ bara 2 veckor kvar.
Men jag är pepp på att vi snart ska börja med samhällsekonomi i SO. Och det kommer jag nog tycka är ganska kul ialafall!
Sitter nu och lyssnar på musik, ska snart äta och sen dra mig till stallet! Ridning ikväll :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Ami

Sv: MOHAHA! SIMS ÄGER!

2009-01-28 @ 16:36:22
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0