Ridning, sen Amanda

Gick upp kl kvart i 9 för att åka till stallet. Vi fick rida två hästar var. Först red jag Undra, som var helt galen! haha hon bockade och sparkade i galoppfattningen. Men kul var det. Sen red jag Hindi. Och sen red jag Hindi som var super.

Sen blev det att gå till Maxi med amanda och Nea, vi handlade bakpotatis kyckling och sånt. När vi kom hem till Amanda började vi med maten. Hah , Nea fick rensa kyckligen, tummen upp för det ;) haha. Och Amanda fixade kycklingröran som bestod av:
Kyckling
Bacon
Creme fresh ( stavning ) hhaha
ketchup
majs
Och så åt vi det med bakpotatis. :) mums var det.
Efter maten så satt vi på mamma mia, jag höll på att somna, Amanda med. Nea vet jag inte. + att jag har sjukt ont i huvudet nu. Sitter och dricker cola. Eftersom på Torsdag börjar jag ju mitt nyttiga liv. Bara dricka cola på helgerna, känner mig duktig, godis också så klart!
På Torsdag börjar skolan igen. Och jag ska satsa till 100%. hah ,säger jag nu, men det kommer jag inte göra. Men nu ska jag kollar alla andra bloggar, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0