Ny vecka, nya tag!

Nu är det måndag igen. Dagen började ju såklart med skola kl 08.20. Och det var väl rätt okej, bara att jag ligger lite efter i matten så måste ta hem. Slutade fem över halv 2. Åkte hem, satt vid datorn en liten stund. Gick till skolan sen igen (power walk) skulle egentligen prata med Agneta som hjälper en med gymnasieval m.m. Men det var något viktigt som hon gjorde så det var bara att gå hem igen. Förde över bilder på ett USB till Emelie imon som hon ska få med bilderna på hennes hästar. bilderna finns på denna blogg, sen vid halv 6 så åkte jag till stallet. Det var skötarmöte. Så nu har jag Toppen några dagar också. Får prova och se om jag hinner annars så måste jag säga ifrån. Måste ju lära mig att säga nej också, men idag var det mitt beslut att prova att ha honom. Så jag hoppas att det kommer gå bra. Men min vecka ser ut såhär än så länge:

Tisdag:
- Stallvärd
- Bus möte kl 7.
- Agneta kl 15.00
- Engelska läxa
- Hindi
- Power walk

Onsdag:
- Ridning
- Hindi
- Toppen
- Plugga

Torsdag:
- Stallvärdsridning
- Hindi
- Toppen
- power walk

Fredag:
- SKB med skolan
- Följa med Emelie hem och rida Oege.

Lördag:
- Elin?
- Hindi
- Toppen
- fotografera på Arnold träningen

Söndag:
- Fotografera på Arnold träningen

+ att idag fick vi också reda på när vi har nationella prov i matten. Men har det inte i huvudet nu när det var!
  xoxo / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0