Musik prov

Ajuste, det var ju också första dagen i skolan idag, och såklart fick vi reda på att vi har musik prov nästa torsdag. + att jag ligger ganska mycket efter i geografin, får ta och ta hem och jobba hemma fast man inte får. Men jag måste göra det endå. Men ialafall, musik prov nästa torsdag, det är om körsång. Tex. Vad heter en kör som det både är män och kvinnor i. Svar: Blandkör, hah. Tror jag det hette. Men jag tar och stannar kvar i skolan på Måndag och fixar lite med det. Plus att då kan jag jobba lite med goegrafin också. Jag har tänkt på att börja stanna kvar på Måndagar efter skolan, då finns ju lärana till hand spå läxhjälpen och sånt. Ifall jag måste ha lite hjälp på geografin, och även musiken, fast det är nog ganska lätt. Men nu ska jag ta och fixa lite saker till BUS:arna, (Barnungdomssektionen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0