Lacer game

Först var jag ut och gick med Becca & Neo. Vi gick runt lite i Rödsle området och sen gick vi hem till hennes farmor för Becca skulle ta hem några kakor. Neo låg i barnvagnen och sov nästan hela tiden. Men det var ganska kul, för när vi var hemme hos Beccas farmor så var Jacob där. Beccas lillebror, han går väl i 4:an, och när hon sa hejdå och räckte ut tungan så pekade han Fuck you tillbaka! hah, det såg bara så roligt ut.
Sen åkte jag hem och åt och åkte sen till preem macken för att träffa alla som skulle spela lacergame med. Vi var 12 st. Vi körde dem stora mot dem små. I stora laget var vi:
Amanda
Linnea
Millan
Jag
SannaS
Emme
Och lilla laget:
Julia
SannaT
Felicia
Nella
Mickaela
Wilma

Första omgången vann barnen, och andra vi stora ;) haha
hoppas att fille loggar in på msn snart så kan jag få bilderna av henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0