Album

Har nu fixat mig ett stort svart fotoalbum utan några plastfickor i. I den ska jag ha bilder som jag fotograferat på speciella tillfällen, eller något annat kul :), just nu har jag bara 4 bilder i den- Fast jag kommer ha under varje månad. Januari-December 2009. Jag kan lägga in en bild på det senare + att jag ska skaffa mig en guldpenna så jag kan fylla i all text jag har skrivit vid varje bild. Men det är synd att bilderna blir så mörka när jag skriver ut dem. Som mån bilden som jag tog. Den är helt fläckig och ful. Men jag har skrivit uppe i hörnet i Januari (bilderna är mycket bättre på datorn) för tän om jag glömmer bort det. och ba: Åh!, fy vilken ful bild jag tog där.
Bild på det kommer om ca 10 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0